Subject: FW: Infokorje, Otepää
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 14:02:42 +0300

From: Tiit Oidjärv - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 1:16 PM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: Fw: Infokorje, Otepää

  _____

From: Rein-Erik Jõe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 4, 2025 9:32:36 AM
To: Tiit Oidjärv - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Infokorje, Otepää

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile

Vastuseks teie 21.03.2025 kirjale ettevõtlusalade ja nn brownfield alade
kaardistamise kohta edastame järgmise info Otepää valla kohta:

1.	Brownfield alade kaardistamine

Otepää Vallavalitsus ei ole siiani brownfield alade eraldiseisva
kaardistamise või analüüsiga tegelenud. Samas peame väga tervitatavaks, et
riigi tasandil ollakse selle teemaga aktiivselt tegelemas ning ootame
huviga võimalust edaspidi kaasa lüüa.

2.	Ettevõtlusalade kaardistamine ja uuringud

Ettevõtlusalade arendamise toetamiseks saame viidata Kagu-Eesti
tööstusalade uuringule, milles on ka Otepää valla kohta esitatud info:
Kagu-Eesti tööstusalade uuring (2020) –
<https://www.valgamaa.ee/userfiles/valgamaa/Kagu-Eesti/Raport_Kagu-Eesti-t
oostusalade-uuring.pdf>
https://www.valgamaa.ee/userfiles/valgamaa/Kagu-Eesti/Raport_Kagu-Eesti-to
ostusalade-uuring.pdf

See regionaalne dokument kaardistab olemasolevad ja potentsiaalsed
ettevõtlusalad ning annab ülevaate nende arendusvõimalustest. Uuringu
koostamisel kasutatud metoodika on raportis välja toodud.

3.	Ettevõtlusmaad käsitlevad kaardikiht

Otepää vallas on koostamisel uus üldplaneering, mille raames on ette
nähtud ka ettevõtluseks kavandatud maa-alad. Saadame koos käesoleva
kirjaga üldplaneeringu tööversiooni maakasutuse kaardikihi, kus on
tähistatud tootmis- väiketootmis ja ärimaad. Kuna üldplaneering ei ole
veel kehtestatud, siis on tegemist tööversiooniga.

  _____

Loodame, et edastatud info on abiks. Jagame meelsasti täiendavat teavet
ning oleme valmis kaasa mõtlema brownfield alade kaardistamise teemadel ka
edaspidi.

Lugupidamisega
Rein-Erik Jõe
Otepää vallavalitsus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56661911

	Tiit Oidjärv
valdkonnajuht
Ruumilise planeerimise osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
5229007  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn